Gyakran ismételt kérdések

GYIK

 

Számlázás - vásárlás

Bruttó vagy nettó árak szerepelnek az oldalon?

A termékek részletes ismertetője mellett mindig a bruttó árakat tüntetjük fel, mely alanyi adómentes (AAM) számlát von maga után, mert az egyéni vállalkozás a KATA szabályozás alá esik. Így vállakozók számára is csak az adószám feltüntetése nélkül van módunkban számlát kiállítani!

Kérhetem-e számla nélkül a szolgáltatást?

Röviden: nem!

Magyarország szociális ország, minden lakója és vásárlója a megvásárolt termék értékével arányosan járul hozzá a közteherviseléshez.

Hogyan kapom meg a számlát a megrendelésemről?

A számlát az Ön által megadott e-mail címre kézbesítjük digitális formában. Papír alapú számlát csak rendkívüli esetekben állítunk ki.

Van e kedvezmény nagyobb mennyiség vásárlása esetén?

Nincs!

Ez alól kivételt képeznek szerződött üzleti partnereink és Nagykereskedők, akik speciális árlistát kapnak.Amennyiben különleges akciót hirdetünk, úgy azokról értesülhet hírlevelünkben , honlapunkról, vagy közösségi oldalainkon. Kövessen minket!

Nem kaptam visszaigazolást e-mailben, mit tehetek?

Ez esetben kérjük lépj velünk kapcsolatban, hogy egyeztethessük a megadott e-mail cím helyességét. 

Rendelhetek-e telefonon?

Telefonos megrendelésre sajnos csak rendkívüli esetekben van lehetőség. Fontos az Ön és a mi számunkra is, hogy írásban (online) történjen a megrendelés mely során Ön tájékozódhat az ÁSZF-ről és elfogadja azt.

Mire való a kosár, és hogyan működik?

Miután kiválasztotta a terméket és a mennyiséget a "Bevásárlókosárba" gombbal teheti a kosárba. A mennyiséget a későbbiek során is megváltoztathatja. A kosár tartalmát a webáruházban jobbra fent folyamatosan nyomon követheti. A kosárból bármikor bármelyik árucikk kivehető, mennyisége módosítható. Az áru melletti "X" gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. További tájékoztatót a vásárlás menetéről a Blogunkban talál.

Elállhatok-e a vásárlástól?

A Szöllősi István e.v. kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy a webáruházban megvásárolható növények kapcsán Ön nem gyakorolhatja elállási jogát, mert a növények a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében d) pontja szerint romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző terméknek minősülnek, melyekkel kapcsolatban az elállási jog gyakorlása kizárt. 

A webáruházban megvásárolható kiegészítő termékek vonatkozásában Ön az elállási jogát a 45/2014. (II.26.) kormányrendeletben foglaltak szerint gyakorolhatja. Kérjük figyelmesen olvassa el az általános szerződési feltételeket (ÁSZF) mielőtt leadja megrendelését.

Mit tegyek, ha meggondoltam magam?

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül, kivéve élő növény vásárlása esetén (45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében d) pontja) illetve egyedi kérésre készített dekoráció esetén. A termékeket csak sértetlen állapotban tudjuk visszavenni, ha a termék csomagolása bontatlan maradt. A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre. A sértetlen termék visszaküldésének költsége Téged terhel, így az utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni! A visszavétel feltétele a számla vagy annak másolatának megléte.

Egyedi dekorációt szeretnék a látottak alapján, mit tegyek?

Önnek van lehetősége a fadekorációkat más színkombinációkkal kérni, vagy teljesen egyedi tervezésű műsziklát az Ön elképzelései alapján megrendelni nálunk. Nincs más dolga, mint egy e-mailt írni nekünk az elképzeléseivel és támaszpontként néhány fényképet csatolni. Örömmel tervezünk Önnel együtt, segítünk az elképzelések megvalósításában, legyen az beltéri fa- és műszikla dekoráció vagy kerti! Itt oszthatja meg velünk kérését, elképzelését: stonegardendeko@gmail.com

Növények

Szeretnék kérni fényképet a kiválasztott termékemről.

A Webáruházban feltöltött képek és videók a kertészetünkben megtalálható növényekről készült és a műhelyünkben előállított dekorációs termékről készült, ennek ellenére kizárólag tájékoztató jellegűek. Arra nincs módunk, hogy minden egyes cserép növényt, vagy elkészített dekorációt egyesével fotózunk le, mert az erősen hátráltatná az Ön gyors kiszolgálását. Növényeink és dekorációs termékeink minőségét minden esetben csomagolás előtt ellenőrizzük és garantáltan a készleten lévő legszebb darabot küldjük.

Mi a teendő, ha nem találok egy terméket a webáruházban?

Amennyiben olyan terméket keres, ami nem található meg webáruházunkban, kérjük vegye fel a kapcsolatot az stonegardendeko@gmail.com email címen, a +36 70 205 7741-es telefonszámon, vagy látogasson el a Stone Garden Deko Bemutatókertjébe előzetes telefonos időpontegyeztetés után.

A növényeket milyen cserépben kapom?

Külön leírás hiányában a növények mindig ültetőcserpekben érkeznek, melyek nem hosszútávú edényei a növényeidnek. Ezért pár nap akklimatizálódás után javasoluk a növények átültetését. A csomagolás során ezek az ültetőcserpek természetesen sérülhetnek, eltörhetnek, mert ezen cserepek célja, a növények ideiglenes tartása a növekedési szakaszban.

A növények milyen ültetőközegben érkeznek?

A növények rendszerint tápanyagmentes tőzeg vagy a különleges igényű növények esetében homokos közeg vagy fás. A tőzeget azért alkalmazzuk, mert a kertészetben rendszeres, mindennapos a tápozás, és a növények szállítási költségeit rendkívül alacsonyan tartja. Otthoni körülmények között mindenképpen javasoljuk a növények átültetését a számukra megfelelő tápanyagdús ültetőközegbe, melyhez szívesen adunk tanácsot.

Vásároltam egy növényt, de nem ismerem, mit tegyek?

Kérjük vásárlás előtt mindenképp tájékozódjon a kiszemelt növény fajtájáról, tartási igényeiről. Blogunkban és különböző Facebook oldalainkon, illetve a webáruházban található növények rövid leírásában igyekszünk minél több információval szolgálni gondozásukkal kapcsolatban. Mivel ritkaságokat is árulunk, így előfordulhat, hogy némi időre van szükségünk, míg a tartási és gondozási tanácsokat megírjuk vagy külföldi nyelvről lefordítjuk. Munkatársaink és kertészeti szakértőink igyekeznek a legprecízebb tanácsokkal ellátni Önöket.

Mire figyeljek, ha a növények megérkeznek az otthonomba?

Kérjük győződjön meg róla, hogy azt kapta, amit megrendelt. Ellenkező esetben kérjük haladéktalanul vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot, hogy problémáját orvosolhassuk. Amennyiben elégedett csomagja tartalmával és minőségével, kérjük tájékozódjon a növény ápolási igényeiről. Minden növény eltérő gondoskodást igényel. A növények szállítás közben nem jutnak napfényhez, így a növény fajtájától függően előfordulhat, hogy "gyengébb állapotban" érkezik meg Önhöz, mint ahogy azt a fényképeken látta a megrendelés során. Kérem legyen türelmes az új kedvencével. A növény élőlény és akklimatizálódásra van szüksége esetleg átültetésre. Megérkezéskor, kérjük a növényt szeparáltan, a már otthonában lévő növényektől eltávolítva tartsa néhány napig, elkerülendő az esetleges keresztfertőzéseket. Az átültetéssel, kérjük mindig és mindenkor várja ki a 14 napot, hogy jogilag is tudjunk érdemben az Ön segítségére lenni szükség esetén! Kérjük figyeljen oda, hogy milyen talajba ülteti, hova helyezi és hogyan locsolja vagy tápszerezi. A nem megfelelő tartás következtében elgyengülő növényeket nem áll módunkban visszavenni.

Adatok

Mire figyeljek az adatok megadásakor?

Figyeljen oda, hogy minden adatot pontosan adjon még és kérjük ellenőrizze az adatokat mielőtt leadja a rendelését, mert automatikus számlázó programmal dolgozunk, így nem áll módunkban módosítani az adatait. Amennyiben Ön adóalany - tehát egy vállalkozás nevére kell számlát kiállítsunk - sajnos nem áll módunkban adószámot feltüntető számlát kiállítani, így mint magánszemély fogja a vállalkozása a számlát megkapni!

Kell e regisztrálnom a webáruházban?

A vásárlás nem regisztrációhoz kötött. Ám számos lehetőség kínálkozik a regisztrált felhasználóink számára, ilyenek pl. a hűségpont rendszer, a törzsvásárlói rendszer.

Biztonságban vannak az adataim?

Az Ön adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében szerverünkön tároljuk. Azt harmadik személynek, reklám felhasználás céljából, hírlevélre vagy egyéb célra - "AZ ÖN HOZZÁJÁRULÁSA NÉLKÜL" - nem adjuk tovább. Minden esetben írásban vagy digitális nyilatkozattal Önnek érvényesíteni kell, ahogyan az az Adatkezelési tájékoztatónkban szerepel.

Miért jó, ha feliratkozom a hírlevélre?

A hírlevélre feliratkozott érdeklődök értesítést kapnak aktuális akcióinkról, újdonságainkról és kiállításainkról.

Szállítás

Kérhetem-e a kiszállítást egy megadott napra és/vagy időpontra?

Ön leadhatja rendelését online bármely nap bármely szakaszában, azonban a Stone Garden Deko (Szöllősi István e.v.) kötött munkaidőben dolgozik. A kiszállítás időpontja függ a megrendelt áru fizetési módjától, a futárszolgáltatás módjától, az kiszállítás helyétől, a növény fajtájától. Amennyiben mégis erre vonatkozó különleges igénye lenne, úgy kérem a megjegyzés rovatban ezt közölni. Munkatársaink igyekeznek kérésének eleget tenni, de garanciát nem tudunk vállalni a szállítás időpontját illetően. Néhány esetben felárat számolunk fel, ha logisztikai munkatársunknak ez többletmunkát jelent (pl. útvonalból kieső cím). A kiszállítás napjáról értesítést kap E-mailben, az időpontot többnyire csak intervallumban tudjuk megadni, pl. reggel 8 és délután 18 óra között. Amennyiben a munkaideje bizonytalan, javasoljuk, hogy kérje megrendelését Postán maradóra.

Rendelhetek az ország egész területéről?

Természetesen igen, Magyarország minden városából, falujából fogadjuk a megrendeléseket és vállaljuk azok kiszállítását.

Rendelhetek-e külföldről?

A Stone Garden Deko által üzemeltetett internetes szolgáltatás külföldről is elérhető, de külföldre történő szállítást csak külön, egyedi szállítási megállapodás alapján vállalunk, amit többnyire előzetesen ügyfélszolgálatunkkal kell egyeztetni, ha a kosárban nem jelenik meg szállítási költségre vonatkozó információ. Van lehetőség határmenti külföldieknek Magyarországon postán maradóra kérni a csomagot. MInden esetben kérjük figyeljen oda a számlázási és eltérő szállítási címekre.

Télen rendelem a növényem, mire figyeljek oda, hogy ne fázzon meg szállítás közben?

Szobanövények, valamint a hidegre érzékenyebb növények esetében, kérjük rendeljen fűtőpárnát a növényei számára. Ezek a Fűtőpárnák 15-20°C-kal képesek a dobozban lévő hőmérsékletet emelni a kinti hőmérséklethez képest. Ez már elegendő a trópusi növények szállítására is 0- -5°C-os hidegben. Ennél hidegebb napokon késleltetjük a szállítást, melyről tájékozatjuk Önt e-mailben és/vagy telefonon.

Megrendeltem a növényt, mégsem szállítják ki, miért?

Nagyon ritkán fordul elő, de a kiszállítást több ok is akadályozhatja. A növények élőlények. Bár folyamatosan felülvizsgáljuk növényeink állapotát, mégis előfordulhat, hogy nagyon rövid idő alatt elfagyhat a növény talajmenti fagyok következtében, különösen februártól májusig tartó időszakban. Előfordulhat továbbá jégeső, napégés, károkozó, egyéb tényezők. Amennyiben nem áll módunkban a megrendelt növényét kiszállítani, úgy mindenképp keressük Önt a megadott elérhetőségeken, hogy együtt találhassunk megoldást.

Vásárolhatok-e személyesen?

Természetesen szívesen látjuk kertészetünkben a 8391 Sármellék, Dózsa György u. 41.  szám alatt. Megrendelését leadhatja a Webáruházunkban majd átveheti személyesen Sármelléken, vagy meglátogathat minket telefonos egyeztetés után személyesen és válogathatja össze a megvásárolni kívánt növényeket.